Vigelandsparken…

Skulle møte datter og barnebarna i Frognerparken i dag. Søstra mi, 2 nevøer og niese med samboer skulle også komme. Og Boliver 🙂 Fordi jeg gruer meg sinnsykt til alle sånne ting så har jeg egentlig bare prøvd å fortrenge det. Har ikke sjekka tiden vi skulle møtes engang. 

Men så i dag ringte søstra mi og lurte på om vi var på vei, de var der allerede…Phu, da ble det hastverk her. Bussen skulle gå om 20 min og jeg satt og hadde slått fra meg hele turen 🙂 

Vi rakk bussen og kom oss til Oslo i en fei 😀 


Porten inn til parken er utrolig fin…

Gjengen satt og ventet. De hadde jo vært der en stund når vi kom frem.

Boliver…Første gang vi hilste på hverandre. Valpen til niese og samboeren 🙂


Måker er fine fugler….Men fy for en stemme de har 🙂


Så mange forskjellige fine roser som var der å.


Jentene kjølte ned føttene i fontena. Mens vi var der kom eldste sønnen å. Da hadde søstra mi og de andre dratt.


De små og ungdommene gikk for å lete etter skatter (Geocaching) Da satt vi gamlingene oss på en benk og hvilte bena litt 🙂


Etter maten så tok Ole og jeg bussen hjem til de to guttene som ikke fikk vært med. Vil ikke at yngste skal være alene før han får lov til å tråkke på benet (i slutten av August), så mellomste ble hjemme og “passet” på 🙂

Har hatt en veldig koselig dag og det var utrolig godt å se Bergenserne igjen. Det er lenge siden jul. Godt å se sønnen å selv om det ikke er så lenge siden jeg så han 🙂 I morgen reiser mellomste sønnen og møter de andre i Oslo for å dra på noen dagers ferie sammen med dem. Også kommer de alle sammen hit og blir her noen dager….Gleder meg til å ha alle her igjen 🙂

Håper du også har hatt en fin dag i dag og at du har samlet noen gode minner 🙂 

Ønsker deg en riktig god natt og en fin dag i morgen. 

Klemmer fra Hanne <3 

14 kommentarer
    1. Ei_heks: Bare jeg kommer i gang og av gårde så blir det kjempekoselig. Det er bare så forferdelig ille før jeg kommer så langt. Har altfor lett for å bare la være å gjøre ting 🙂

      Så bra 🙂 Kino er det mange år siden jeg var på.

    2. Ei_heks: Han var med i dag. Men det er like ille i forkant allikevel…Blir så sur agitt, så det hjelper ikke at han….eller noen andre prøver å prate med meg 🙂
      Det er det samme om jeg skal noe alene eller har med noen..
      Man blir vant til det etterhvert og veldig flink til å finne “gode” grunner for at man ikke får vært med på ting 🙂

    3. Nå tenkte jeg på det å ta med på kino. Det er mest kos sammen med noen. 🙂
      Men det må være noe dritt å ha det sånn. Har du prøvd å si alle de riktige tingene til deg selv? Du behøver ikke tro på dem, men for hver gang du sier 1 ting som trekker deg ned, må du si 5 som trekker deg opp.

    4. Det er ikke noe særlig når man har det sånn..den følelsen av å grue seg, overskygger ofte den følelsen man ellers ville ha, av yr glede for å gjøre noe og treffe noen..men er så glad for at du klarer å slappe av og kose deg, når du endelig er kommet deg i gang =) Så ut som en skikkelig knallbra dag – og flotte bilder =)

    5. Jeg er veldig glad for du reiste, det hadde vært synd å gått glipp av denne dagen, hurra for at du snudde om når søster ringte <3

    6. Ei_heks: Åja, kino ja 😀 Jo vi kan gå på kino en gang. Det er sant, koseligst sammen med noen.

      Nei det er ikke enkelt. Men man blir vant til det og lærer seg å leve med det 🙂

    7. Helene: Blir sur på meg sjøl fordi jeg lager så mye greier ut av en så liten ting som å dra ut av huset 🙂
      Det positive er vel at redselen for å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke gjennomfører noe hvis jeg har sagt jeg skal er større enn redselen for å gjennomføre 😀

      Det ble en veldig bra dag. Og moro å ta bilder andre steder enn bare her hjemme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg