Perler og katt…..

Hei og god Søndag 🙂 

Nå har jeg perlet 3 malerier til. Usikker på hva jeg synes om dem. Men moro er det så tror jeg må fortsette litt til 🙂 Synes det er vanskelig å se hva det er når det er ferdig. Har ett igjen her og 5 til som kommer i posten. De koster jo ikke mye så da er det greit å holde på med det litt til, selv om jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med dem 🙂 


Tigern hadde lagt seg så godt til rette i senga mi i går. Var nesten litt leit å legge seg ned ved siden av han..Han så lenge på meg og mente nok jeg kunne sovet på sofaen 🙂 Så gikk han og la seg på sofaen han….

Ha en fortsatt fin Søndag. Det blåser en del er og er kjølig…

Klem fra meg <3 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg