Endelig på Rikshospitalet…

Nå føler vi det nesten som vi er på hotell. Stort fint rom med vindusplass. Bare oss to…i hvertfall i natt 🙂 Kommer ei lita jente i morgen som skal klarkjøres til operasjon. Så får vi se om det kommer andre etter henne 🙂 

Vi er litt einstøinger begge to, så gjør ikke noe om vi blir alene her 🙂 


Se så fint rom vi flyttet inn på 🙂 

Har forberedt meg godt på å ligge på sånn seng denne gangen. Den er ikke behagelig å sove på flere netter når kroppen er litt uenig. 


Spiste middag med en gang vi kom. Pasta og kjøttsaus til Knut, oksegryte, potetmos og grønnsaker til meg…Kjempegodt. De som klager på maten her på Riksen fortjener ikke å få mat 🙂 

Da sykepleieren kom med senger til oss så kom hun jammen meg med ei ordentlig seng til meg å 🙂 Vi fant ut at det måtte være fordi det er 3. gang vi er her, oppgradring 😀 Det er ikke sikkert jeg får ha den hele tiden vi er her. Men i natt skal jeg sove veldig godt 🙂 

Kveldsmat…

Jarlsbergost, det er lenge siden jeg har spist det 🙂 


Morsomt. Jeg skar meg litt på plastgreia som tallerkenen er nedi da jeg skulle kaste den. Tenkte det var lurt å ha på ett plaster selv om det ikke er stort. Vi er da på ett skykhus med masse sykdommer 🙂 

Da jeg spurte en sykepleier etter ett lite vanlig plaster ble det litt stress for henne stakar…”plaster, har vi plaster, jeg har ikke sett det her, må gå og se etter” 

De hadde ikke plaster. Så fikk en kompress i stedet 😀 Skal ikke komme noen bakterier inn i såret mitt i hvertfall 😀 

Nå sitter vi bare og venter på at klokka skal gå fremover 🙂 

Knut må være helt sikker på at han ikke trenger stå opp igjen etter han har lagt seg. Skal dusje først med en spesiell såpe og da er det sovetid etterpå 🙂 

Så er det bare å vente på i morgen. Han er nr 2 som skal operere…..

Ønsker deg en riktig god natt og en fin dag i morgen 🙂 

Klemmer fra meg <3 

 

6 kommentarer
    1. Så bra at dere blir tatt godt vare på der..vi har vært der mange ganger, da guttungen var liten, og har ingen ting å klage på..de er dyktige på alle områder =) Ha ei riktig god natt nå da – i skikkelig seng =)

    2. Helene: Ja føler vi er heldige som er kommet hit til Riksen 🙂 Pleierne er veldig hyggelige og passer godt på.
      Har sovet godt i natt og sovna litt da jeg ventet på Knut. Så har ingenting å klage på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg