God frokost og god Mandag…..

God morgen 🙂 

Kokte havregrøt til yngste som han ikke rakk spise. Så da ble det grøt til frokost på meg i stedet 🙂 


Var nok en mening med at jeg skulle ha akkurat den tallerkenen og at jeg skulle tenke på å ta ett nærbilde. For der nede i en bitteliten grop i grøten. Fikk jeg se ett bittelite hjerte da jeg så gjennom linsa 🙂 

Heldige meg 🙂 


Sånn, da er frokosten spist. Og det er bare å vente litt til kroppen kjenner at nå er det greit å gjøre noe 🙂 Noen dager tar det tid….sånn ca helt til kvelden. Andre dager er den enig i at ting skal gjøres fra morgenen 🙂 Alltid spennende å se hva den bestemmer seg for. 

Har to Novemberkaktuser som skal få større potter og mer jord i dag. De ser ikke helt friske ut nå ser jeg. Så det jeg skal gjøre først er å kose meg med blomster og jord 🙂 

Ønsker deg en riktig god Mandag…..Ta vare på deg selv og gjør noe du har lyst til å gjøre, innimellom alt du må gjøre 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 
 

9 kommentarer
    1. Helene: Er visst spådd regn i dag så skal ut å plante nå 🙂 Det har jo vært opphold og sol 2-3 dager så da er det på tide med litt regn igjen…..Fare for at det skal bli tørke vettu 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg