Ønsker deg en god og fredelig Lørdag kveld…

Merker dagen i går i dag 🙂 Orker ingenting og har bare lyst til å sove. Men det går jo ikke an 😀 Så mens jeg venter på at klær på snora skal tørke så jeg får hengt opp en maskin til. Så sitter jeg her og tar det helt med ro 🙂 

Er så glad i Nelliker. Spesielt disse med to farger, de er fine. 


Det blir ikke mye pærer i år. Men skimter noen få mellom alle bladene 🙂 


Jasmin har pyntet seg nå. Blir finere og finere for hver dag 🙂 


En liten snegle har funnet sin plass under ett blad. Beskyttet av alle de andre bladene til Jasmin. 


Hvordan har dagen din vært? 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂 

Klemmer fra meg <3 


 

10 kommentarer
    1. Tusen takk. 🙂
      Frk Svingstang skal en liten tur til Lillestrøm i kveld. Satser på at det går uten for store svingninger. 😀
      Ha en fin kveld med dine. 🙂
      Klemmmmmmmm

    2. Har du ‘gått i fella’, du også, Hanne; og skriver navn på (måneder og) ukedager med stor forbokstav…?
      Nelliker minner meg om begravelser og bisettelser (vi har alle ulike preferanser, gitt!), og roser har jeg ikke sans for. Men MÅ snuse på de jeg får anledning til å sniffe litt på, likevel og uansett, da!
      Ønsker deg en fin kveld videre 🙂
      *klem på du*

    3. Torunn: Neida, har ikke gått i noen felle 😀 Bare noe jeg gjør fordi jeg føler dagene fortjener stor bokstav 🙂
      Ja det er vel egentlig en begravelsesblomst. Jeg har alltid likt dem 🙂 Enig med deg. Er heller ikke så glad i roser.
      Ha en fin kveld du å 🙂

    4. Kan være litt godt med sånne dager, der man bare tar det med ro..har vært rimelig trøtt og sløv selv i dag – og bare holdt meg til hjemmeaktiviteter =) Ha en fin kveld videre, da =)

    5. Helene: Det er godt å ha mulighet til å gjøre ingenting i blant ja 🙂 Leste du har hatt noen dager med mye jobbing. Da fortjenente du dagen i dag til å ta det med ro 🙂
      Kos deg videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg