Aluminiumsfolie og gave fra pus…

Hei og god kveld 🙂 

Folien er ikke der for å gjøre det penere. Men for å holde sneglene unna Stemora mi 🙂 Og jammen meg så ser det ut som det hjelper. Jeeeej, lykke 😀 Blomstene har vokst og de har hele fine kronblader alle sammen. 

Så…..Aluminiumsfolie holder sneglene unna. I hvertfall de små med hus på ryggen 🙂 

Eplekos i sola….under markisa 😀 Er ikke så kresen at jeg ikke spiser skall. Men begynner å klø i munn/hals av det 🙂 Også eple som er så godt. Ble glad da jeg oppdaget at det går bra uten skall. 

Fine skyer på blå himmel 🙂 

Tobias var så snill i går kveld og kom med en ny gave til meg. Og nå kom han jammen med meg med en til 🙂 Ække jeg heldig. I går fikk han beskjed om at jeg ikke vil ha den inn. Så nå kom han inn med den, også tok han den med ut igjen da han så at jeg så hvor flink han var 🙂  Er ikke noen sak når katta er så dressert 😀

Dette innlegget tok lang tid å bli ferdig med gitt. Naboen kom og ba meg bli med dit for å se på noe. Der var ei annen som bor der. Fikk en god prat med henne 🙂 Veldig koselig. 

I morgen må vi tidlig opp. Hentes her ved 6 tiden. Skal til rikshospitalet og kontrollere bena til sønnen og snakke med kirurg. Skulle egentlig legges inn da. Men det ble utsatt til neste uke. 

Nå må du ha en fortsatt fin kveld 🙂 

Klem fra meg <3 

4 kommentarer
    1. Hei. Håper du har en fin kveld. Super ide med folien, den må jeg formidle videre. Det er nemlig ikke mange sneiler på verandaen min. 🙂

    2. Så flott at aluminiumsfolien fungerte..var litt spent på det =) Hehe..ja du er heldig som får sånne gaver ;)..og veldig kjekt med en veloppdragen og dressert pus =D Dere får ha god tur i mårra, og lykke til for sønnen din.. Ha en superflotters kveld videre =)

    3. Ei_heks: Hei. Ja den har vært fin. Snakket akkurat med datteren min og fikk se bilder/film fra skoleavslutnigen til barnebarnet (1.kl). Trist å bo så langt unna at man ikke får vært med. Men er veldig glad for facebook og at det går an sende bilder og filmer 🙂

      Du er heldig. De sneglene er irriterende. 🙂

    4. Helene: Ja det er kjempebra, også så enkelt 🙂

      Heldigvis er de døde når han kommer inn med dem. Eller fuglen levde så vidt. 🙂

      Takk for det. Det blir spennende og høre hva kirurgen sier om bena nå. Krysser fingrene for at det fortsatt blir operasjon til uka 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld og en god natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg