Noen små og å potte om….

Hei og god Onsdag 🙂 

Håper du har hatt en fin dag. 

Vi har hatt kontroll av strømmen i dag. Bare noen små feil. Fordelen med å leie er at det ikke er vi som må ordne det 🙂 

Mens mannen sjekket garasje og kjeller så fant jeg noen små som ville bli foreviget på bilde 🙂 


Hadde noen blomster som nesten ropte etter mer jord. Nå er de så glade der ute 🙂 Også kom det litt regn mellom solstrålene, da kan det vel ikke bli bedre 🙂 

Moro å potte om blomster. Artig å se hvordan de kommer seg etterpå 🙂 Skulle hatt orkidè bark (eller hva det heter). De skulle vært retter opp litt. Også er det mulig jeg har veltet dem i golvet en del ganger så det er blitt mindre og mindre bark i 😀 Stakkar. 

Jaja, 

Får se om jeg får tak i det i morgen. Da har jeg gjort en god gjerning i dag og i morgen 😀 Trenger ikke gjøre så mye, bare det er noe. 

Ha en fortsatt fin kveld. Ta vare på deg selv 🙂 

Klem fra meg <3 
 

5 kommentarer
    1. Ei_heks: Takk 🙂 Det blir litt mye blomster og insekter. Må finne litt annet å ta bilde av å snart ser jeg 😀
      God natt og sove godt. Klemmmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg