En helt vanlig Mandag..

God Mandag 🙂 

Var tidlig hos legen i dag. Alt virket bra. Enda så stesset jeg er og uten at jeg har tatt tabletten på en stund, så var blodtrykket som det skulle 🙂 Det er jeg fornøyd med. Trenger ikke ta tabletten mer, men sjekke igjen om 3 mnd. 

Nå er det bare å vente på blodprøve og celleprøve svar. Det er ventetiden som er verst. Stikking og annet er ikke noe. Men det å vente på svarene 🙂

Fikk svar på hofta til sønnen å. Det er betennelse. Så det er ikke så rart han har mye vondt, spesielt etter trening. Godt å få svar, selv om ting tar forferdelig lang tid i helsevesenet 🙂 

Fine busker ved butikken. Måtte ta litt bilder da jeg allikevel skulle forbi 😀 


Også var den en som drev og fant seg litt frokost i veikanten. Jeg kunne gå ganske nær før den fløy av gårde. 

Ha en fortsatt fin ettermiddag 🙂 

Det er endelig opphold og vi har fått klippet gresset i dag. Det var godt. Sola og vinden sloss litt om hvem som skal være her 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

12 kommentarer
    1. annebe: Venting på deg å da 🙂 Heldigvis er det sjelden noe feil.
      Så nesten ut som fuglen ville bli tatt bilde av. Den hoppet rundt til jeg var veldig nær 🙂

    2. Her er det masseslosskamp mellom vinden, regnet og sola. Merkelig vær. Godt å finne ut av ting, selv om det tar tid. Veldig lang tid i noen tilfeller. Har ikke helt tålmodighet til slikt jeg, men hva annet kan man gjøre?

    3. Godt å høre at det gikk bra hos legen <3 Ikke noe kos med betennelsen til sønnen din, da - men det er i alle fall kjekt å få vite hva som er i veien, så det er mulig å gjøre noe med det =)

    4. Godt med alt som er unnagjort! ja ting tar tid…og det å vente er noe herk…ha en god dag!

    5. Marit: vinden ga seg heldigvis her, og det er opphold enda 🙂
      Ja det er godt å ta en helsjekk i blant.
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    6. Helene: Alltid skummelt med legebesøk, man vet aldri hva de kan finne 🙂
      Ja den er kjedelig. Men i følge fysio som han trener hos så har ikke den betennelsen noe med det vonde i hofta å gjøre. Det skal ikke være lett 🙂
      Vi får se hva de sier på Rikshospitalet til uka. Be om en sjekk av nervene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg