Planting og “flink” pus..

Hadde noen flere bilder jeg tok i dag så jeg 🙂 


Det er ikke noe rart det blir mye løvetann når det er så mange frø på hver 🙂 


Tobias kom så stille inn på stua i stad med gave til meg i munnen. Mjauet og la fra seg gaven på teppet. En liten blåmeis. Kunne jo ikke annet enn å klappe han og si han var flink. Men at neste gang han ville gi noe så måtte det være mus, og ikke en liten fugl 🙂 

Den levde så vidt stakker så Ole tok den med ut og lot den få slippe mer plager. 

Flere av plantene har fått mer jord og større plass i dag. De skal stå ute på plenen, men det må klippes først. Gresset har vokst som bare det i alt regnet. Håper på opphold i morgen 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 

Klemmer fra meg <3 
 

13 kommentarer
    1. Torunn: De heter Akeleie.

      Er redd det blir litt mye bilder i blant. Så blir veldig glad for at du og andre ser på dem 🙂 Takk.

    2. Så flotte bilder! og uff..stakkars blåmeis..jeg hadde besøk av to bitte små blåmeis babyer som var på treningstur med mor..de stod å ble matet ved fugletreet mitt i dag… så koselig!

    3. Ei_heks: Hei. Tusen takk 🙂 Er ikke vanskelig å finne bra motiver ute nå 🙂

      Fikk se nå at du har skrevet mye på bloggen din. Forstår ikke hvorfor jeg ikke har fått opp det. Må undersøke det i morgen 🙂 Skal inn og lese det du har skrevet nå.

      Ha en god natt du å og en strålende dag i morgen 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk 🙂
      Det er bra at kattene jakter…på mus. Men prøver å få dem til å forstå at det ikke er lov å jakte småfuglene 🙂 Og ihvertfall ikke ta de med inn for å vise dem frem.

      Så koselig 🙂 Må legge ut litt mat i husene dems i morgen vi å. Håper en mamma tar med ungene så vi får se dem 🙂

    5. Ei_heks: Nei tror ikke det har kommet opp på lista over nye innlegg fra de jeg følger. Eller det kan være jeg som ikke har sett det 🙂 Ikke alltid øya får med seg alt 😀

      Ja så det var flere innlegg. Du skriver bra og har fine bilder. Så det er moro å lese 🙂

    6. Tusen takk. Det var hyggelig å høre.
      Nå skriver jeg om min vakre. Men jeg klarte å slette alt når jeg bare hadde et par avsluttende setninger igjen, så jeg vet ikke om det blir ferdig i kveld. 😀

    7. Ei_heks: Det er kjedelig det. Sist det skjedde så var det katten som tok seg en spasertur over tastaturet. Alt ble slettet 🙂

    8. He he. Ja, katter er flinke sånn. Eller legge seg på det du leser.
      Nå er jeg ferdig for annen gang og har postet. Du finner den under Hverdagslykke 9. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg