Opprydning i bilder og følger nr 100…Riksen…

God Søndag 🙂

Hvordan har du det i dag? 

Har begynt å rydde litt i gamle bilder. Har så forferdlig mange, mange som ikke er noe å ta vare på. Er veldig glad for at teknologien har kommet så langt at alt ligger inne på pc eller på minnepenn. Det er en sjarm med papirbilder. Men mye verre å kaste. De kostet jo penger. Har noen av de liggende også 🙂 

Fant noen bilder av fjær og spindelvev i dag 🙂



Nå om dagen driver jeg å forbereder meg til noen dager på Riksen med yngste (15) igjen. Innleggelse og operasjon av andre lårbeinet. Det blir spennende. 

Han har vridde lårbein. De skal åpne fra hofta og midt på låret. Knekke lårbeinet, vri det og skru det sammen igjen. Høyre benet ble operert i Desember. Bruddet der er blitt veldig fint, og benet er rett. Men det er store smerter i musklene eller nervene spesielt i hofta. Og det er gått fra veldig hjulbent til å begynne bli kalvbent…

Så nå håper vi denne operasjonen blir like vellykket som den første. Og at de kan begynne fokusere på smertene. Etter borti 7 år med smerter og problemer med bena er det godt å ha kommet til en grei og flink kirurg på Riksen. Det føles som han tar det alvorlig, og han er flink til å forklare hva som skjer 🙂 

Også var det moro å logge på Blogsoft i dag og se at jeg hadde fått følger nr 100…jeeeej...Redneckfrue ble nr 100 🙂 Har ikke hatt noen konkurranse, bare med meg selv. Med litt ocd i blodet så er runde tall helt supert 😀 Nå er målet 110….

Ønsker deg en fortsatt fin Søndag 🙂 

Klemmer fra meg <3 

13 kommentarer
    1. Så fine bilder! 🙂 Ønsker sønnen din lykke til og at alt går bra! 🙂 Kjenner meg godt igjen i dette med mange bilder som man ikke trenger, fikk inspirasjon til å gjøre det samme i morgen kveld 🙂 Ønsker deg og dine en fin dag 🙂

    2. elisebr: Tusen takk 🙂 Regner med det gjør det denne gangen å. Men alltid litt leit å gå i fra når han ligger der med narkose og det bare er å vente 🙂

      Det er ille hvor mange bilder man får etterhvert 🙂 Også får jeg masse snapper jeg bare må lagre..Blir veldig mange unødvendige 🙂

      Kos deg med opprydningen du å 🙂 Og ha en fortsatt fin kveld.

    3. ..kjenner sååå godt igjen det med å ha mange bilder – jeg skulle hatt opprydding for evigheter siden – men huff..nei..blir en anna dag, hehe 😉 Gratulerer med nummer 100 =D

    4. Helene: 😀 De skader jo ingen ved at de ligger der de ligger. Haster ikke med å rydde opp 🙂
      Fikk en til rett etter jeg la ut innlegget. Så ocden fikk en liten knekk 😀 Må ha 9 til nå så stabiliserer det seg igjen 😀

    5. Lykke til med yngstemann!
      Før lurte jeg på hvorfor stadig flere skriver uke- og månedsnavn med stor forbokstav.
      Det skyldes selvsagt all den engelske, språklige innflytelsen…
      Ønsker en fortsatt fin søndagskveld 🙂

    6. Torunn: Takk for det 🙂
      Jeg føler dagene fortjener stor bokstav 🙂 Litt rar sånn.
      Har ikke tenkt på at det er Engelsk måte.
      Kos deg videre i kveld 🙂

    7. Har lett for å bli mange bilder her også ;-). Gratulerer med følger nr 100, og lykke til med poden, riksen og operasjonen hans :-).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg