Fosser på Bergenstur i 2014

Det er mulig jeg har lagt ut disse bildene før. Men akkurat nå så savner jeg å reise litt og må bare dele igjen 🙂 

Disse er fra sommeren 2014 da mora mi, sønnene mine og jeg kjørte til Bergen for å besøke datteren og barnebarna mine. 

Her var det godt å stå. Se, høre og kjenne fossen 🙂 


De andre bildene her er tatt i farta ut av bilvinduet 🙂 


Litt skummelt med den store steinen som ligger der..Tenke på at den kankje har rast ned fjellsiden og stoppet der på jordet rett ved veien..Facinerendeå kjøre og se der det har gått ras og hvor nær det stoppet ved hus noen steder. Jeg hadde aldri turt bo sånn. 

Ha en fortsatt fin kveld og en god helg 🙂 

Du som skal ut på fest og moro. Ikke si eller gjør noe du må leve med resten av livet. Små handlinger og små ord kan få store konsekvenser, både for deg og den/de du er sammen med. 

Husk at om du skal ut å kjøre så ikke ta unødvendige sjanser. Både du og de du møter på veien er verdifulle…For noen er dere alt…

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg.

Klemmer fra meg <3 
 

9 kommentarer

Siste innlegg