Akeleie og Lilje…..

Hei igjen og god kveld 🙂 

Blir du med en bitteliten tur ut i regnet. Spurte om sambo ville være med, men han hadde ikke lyst 🙂 Jeg måtte på apoteket så da fikk jeg meg en tur. 

Kikket i blomsterbedet da jeg kom hjem. 

Masse lilla i bedet nå.

Akeleie som mora mi fortalte i en kommentar her.

Også er det Liljer.

Eller Iris som mor sier i en kommentar nå. Godt å ha ei som er blomsterkyndig når det eneste jeg kan er farge og form på kronblader 😀 

Hun trenger ofte ikke mer forklaring for å skjønne hva slags blomst det er 🙂 

 


Takk for at du ble med 🙂 Det er litt koselig å se på blomstene sammen med noen. 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 

Klemmer fra meg <3 
 

8 kommentarer
    1. Vakre blomster :)) Regner godt her i dag også.. men trenger frisk luft så får se om det blir en liten gåtur snart .. Kos deg med kvelden <3<3

    2. annebe: Krysser fingrene for at det blir bedre vær før sommeren er slutt 🙂
      Det er godt å gå i regn. Og enda bedre å komme inn igjen. Få på tørre klær og varme seg 🙂
      Ha en fin gå tur. <3

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk 🙂 Det har plasregna i hele natt og dag..Nå er det heldigvis opphold så blomstene kan få trekt pusten litt 🙂

    4. Helene: Tusen takk 🙂
      Jeg liker regn, godt å være ute da. Friskt og rent 🙂
      Ha en fin kveld og en god natt du å. Sove godt og drømme søtt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg