HJERTEGLEDE…HJERTEVARME

Håper du har hatt en god dag…

Jeg får ofte hjerter når jeg er ute å går tur. Eller her hjemme 🙂 Fikk lyst til å dele den kjærligheten med deg. 

Det er rart hvordan de plutselig dukker opp. Klare og tydelige. Men når man går turen igjen dagen etter så ser man det ikke 🙂 Noen jeg ikke ser går foran og legger igjen sin kjærlighet. 

Det tror jeg. 


Ett hjerte i en pose med salat 🙂


Søla på genseren en gang 🙂

Tur i Omholtfjell i Kongsberg.

Oppvaska var sikkert kjedelig den dagen så noen ga meg en hilsen i kummen da vannet ble tappet ut 🙂

Litt ekstra hjertevarme i ovnen en kald vinterkveld 🙂

Kjærlighet og varme til deg som trenger det….Og spesielt til deg som kanskje ikke tenker du fortjener det 🙂

Du gjør det skjønner du. 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 

Klemmer fra Hanne <3 

4 kommentarer
    1. Ååå så mange koselige hjertebilder!! ja de dukker opp overalt..man må bare være åpen..å se det… ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: ¨Ja det er veldig koselig 🙂 Noen gang er ser man de ikke før man kommer hjem i ett bilde man har tatt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg