Regnværsdag og sol på kvelden…

Lister meg inn og setter en gul blomst i ett eggeglass på bordet hos deg. Tenkte kanskje du trengte det akkurat nå 🙂 


Edderkoppen koser seg etter regnet. Fine nett bygges mellom bladene. 


Så dråpene da jeg tok bildet..Da jeg så på bildet på pc så hadde jeg fått med det fine spindelvevet å 🙂 

Blomsterbedet er snart fullt av disse fine…Usikker på hva, men tror det er liljer 🙂 

Håper du har hatt en god helg og fine fridager så langt. En igjen så er hverdagen her 🙂 Nyt natten og morgendagen. 

Ta vare på deg selv og samle noen gode minner. 

Klemmer fra meg <3 
 

6 kommentarer
    1. Så fine bildene dine er! 🙂
      Jeg har såvidt testet ut den nye telefonen min, men jeg sliter med å få lagt over bildene. Macro får vente til jeg behersker resten.
      Ha en riktig god natt og en flott morgendag! 🙂

    2. Ei_heks: Tusen takk 🙂 Ene sønnen synes deg blir for mange macro bilder. Så får prøve å ta litt annet å igjen 🙂

      Greit å lære seg en ting om gangen. Det er mye å sette seg inn i 🙂
      Ha en fortsatt fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg