Sommer i regn….

Hei, god Lørdag og god pinse 🙂 

Trodde klokka var borti 16. Sto ikke opp før ca 10 og synes jeg har vært oppe i mange timer allerede..så på klokka og den er bare 12 😀 Da har jeg jo god tid dag jo, til ikke å gjøre så veldig mye…

Kjøpte 10 Stemor på Kiwi nå. De må plantes og henges på verandagelenderet…Da er det sommer, selv om det er grått og regn 🙂 


Nyperosene blomstrer :

Noen som vet hva dette her er? De spretter opp innimellom syrina…De sitter ikke så godt fast i bakken så er lette å rive opp..

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag. Kos deg og nyt dagen 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

3 kommentarer
    1. Kjenner ikke den planten,første tanken var solsikke, men det stemmer vel ikke for den kjenner du vel. God pinse til dere også 😄

    2. God pinse til deg også :)) Pent med både blomster og dråper..og gøy å ta bilder :)) Jeg er dårlig på navn på ting/planer ..men sikkert noen som vet… Klem !

    3. Godt når det viser seg at man har bedre tid enn man tror – og ikke omvendt, hehe =) Fine bilder du har delt – men jeg aaaner ikke hva det er du har fått som “ekstra gjest” sammen med syrina di 😉
      Ha en superfin kveld, og fortsatt god pinse =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg