Du er du, og du får til det du vil…

…kvinnfolk får til alt….bare de vil. Og mannfolka er altfor trege 😀 

Veldig fornøyd med meg selv…Har ikke skiftet tråd på kantklipperen før. Ikke sånn, bare ferdig på snella (eller hva det heter). Jeg fant trå i skuffen…Snurra på og det føyk opp igjen da jeg skulle sette på lokket..

Snurra flere ganger, tilslutt satt det….Veldig stolt, plugget i kontakten og startet….VROOOM…Poff, stopp…Phø, lokket, tråden ramlet av 🙂 

Jaja, snurra og styra på igjen…Fikk ikke lokket til å sitte skikkelig….Skulle sjekke om det var noe feil med hakkene lokket skulle inn i…Bøyde meg frem og da fikk jeg se ett bittelite hull, jammen meg var det ikke ett på andre siden å 😀 

Da ble jeg så overasket at jeg sa til meg selv….”Åja, der skal tråden inn ja..” Høyt….Naboen var heldigvis ikke ute 😀 

Fikk tredd trådene inn i de hullene….Lokket satte seg fast og jeg plugget i kontaktene igjen…..

HAH….Det gikk så det suste 😀 

Så da fikk jeg klippet kantene og innved veggen på ene siden av huset, sambon tok andre siden….Jeeej, nå blir det fint her ute. Bare rake opp brennesla og alt kantklipperen kuttet nå så. 


Tok altfor kort tid å lage dette 🙂 De jeg bestillte i går har mer perler på seg. Gleder meg til de kommer.

Så, en liten tanke til deg som ofte sitter og ikke gjør noe fordi du tror du ikke greier……Du greier det skjønner du 🙂 Du kan ikke si du ikke får det til før du har prøvd…Får du det ikke til første gang, prøv igjen….Og igjen…

Det gjelder egentlig det meste. 

Vi har en tendens til å gi opp litt for fort….Det er litt for lett å tenke at det er for tungt, eller vanskelig. Også overlater vi det til andre. 

Neste gang det er noe som gjør at du tviler på deg selv. Prøv, ikke gi opp….Tenk på den gode tilfredstillelsen du får når du greier det 🙂 Det er en god følelse det….

Det er mange store og små utfordringer i livet. Noen vet vi at vi ikke greier gjennomføre…Derfor er det enda viktigere å virkelig prøve å gjennomføre de litt mindre….

Du er sterk, du får til det du bestemmer deg for å få til. Ikke gi deg, og tillat deg selv å kjenne på følelsen etterpå 🙂 

Klemmer fra meg <3 

12 kommentarer
    1. Ja det gjelder og prøve og ikke gi opp! Den som gir seg er en dust…pleier jeg si til meg selv..hihih.. Flink er du!!

    2. Så flink du er, jeg har så problemer med å skifte den snora, og neste gang den må skiftes så har jeg glemt det igjen. Ga opp sist jeg skulle skifte 🙂

    3. mor: Blei ikke helt riktig så jeg da jeg var fedig. Tråden ble kortere og sitter fast. Men fikk klippet alt som skulle klippes. Da står den godt i garasjen til neste gang 🙂

    4. Syns du var riktig så flink – for det er faktisk ikke alle som får til sånne “enkle” ting som noen kaller det.. Og helt enig – man bør ikke gi opp..ingen er utlært etter første forsøk..eller andre =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg