Gule blomster til deg…

Fikk meg en tur på formiddagen i dag.

Er sikker på at Knut glemte matboksen bare for at jeg skulle komme opp på skolen med den 😀 

Det var deilig å gå og fikk tatt masse bilder. 

Dette innlegget består av bare gule blomster 🙂 Håper de vil gi deg litt varme og glede.


Denne var fin 🙂



Disse er jeg veldig glad i 🙂 De er så små og man legger ikke alltid merke til dem nedimellom alt annet.

Sånn….da har jeg delt litt igjen 🙂

Tenkte på det i stad..

Bilder er litt som ett kinderegg……3 i 1..

1. Jeg føler veldig glede når jeg går rundt med mobilen og tar bildene…Ute i den store verden, men allikevel litt i min egen verden. 

2. Når jeg kommer hjem setter jeg meg og ser i gjennom dem…Det er en litt større glede. For da ser jeg dem ordentlig. Oppdager små ting jeg ikke så da jeg tok bildet. 

3. Etter det så begynner jeg å dele med alle dere som er innom bloggen, på gurushots og instagram…Koser meg med å velge ut bildene jeg vil legge ut. Gleden blir enda større når jeg får fine kommentarer og likes for det jeg legger ut 🙂 

Hver dag koser jeg meg med ett sånt kinderegg….

Tusen takk for at du er innom og ser. Og for at du legger igjen koselige kommentarer. Jeg setter veldig stor pris på det <3 

Klemmer fra Hanne <3 

20 kommentarer
    1. Ei_heks: 🙂 Ja den er det.

      Ja, den har vært fin…:) Koste meg på tur alene da jeg måtte på skolen og levere matboksen…Ingen som måtte stå og vente fordi jeg skulle ta bilder 🙂

      Ellers så har det ikke skjedd så mye…Tenkte på å klippe gresset, men det ble med tanken 🙂 Gresset er der i morgen å, så får gjøre det da.

      Du da, hvordan har dagen din vært?

    2. Helt grei. Er litt sliten om dagen og ikke helt i form. Sliter med noe balansegreier og legen mente det kanskje er noe mer enn vanlig virus.
      Men vil du ha noe å le litt av kan du titte på dagens forsøk på Hverdagslykke. 🙂

    3. Ei_heks: Sånn her å. Kroppen vil ikke helt gjøre det jeg vil 🙂 Sliten uten egentlig å gjøre noe..
      Håper du blir frisk fort. Det er så tungt å gå sånn. Ballansen er ekkel når den ikke er som den skal.

      Leste det 🙂 Det skal ikke så mye til før hverdagen blir god…Og det er viktig å se det morsomme i det som ikke alltid går som det skal 🙂

    4. Ei_heks: Det er sant 🙂

      Nå er natten kommet hit. Sove godt og drømme søtt. Og ha en fin dag i morgen. Håper formen din er bedre. Klem <3

    5. Ja det er sant..å fotografere er som et kinder egg…jeg liker også det å se over bildene..gleder meg til det..for plutselig ser man noe man ikke så når man tok bildet….Herlig! og mange flotte bilder her ja!! ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg