Diamant maleri..

Dette her var moro og bedøvende 🙂 Jeg elsker sånt småplukk og blir helt borte i meg selv mens jeg holder på. Verden utenfor forsvinner. 


Noen bruker pinsett. Men jeg likte godt denne “pennen” som følger med. Også er det en liten rosa firkant med noe seige greier som man trykker pennen nedi. Da fester det rosa seg og det er lett å plukke opp perlene. 

Vanskelig å stoppe når jeg hadde begynt og plutselig var den ene halvdelen ferdig 🙂 

Må inn på Ali express og bestille flere i kveld. Dette her kostet ca 20 svenske kroner. 

Klem fra meg <3 
 

6 kommentarer
    1. Så fint å finne noe man kan holde på med å bli litt borte..ser ut som litt for småpirkete for meg..hihih. kos deg!

    2. Helene: Fikk se det i en blogg tror jeg det var. Tenkte det var noe for meg 🙂
      Gå på Ali express og søk på Diamond paintings..Det er mange der inne fra 15 svenske kroner og oppover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg