Tigeren og jeg koser oss ute i hagen…

Hei hvordan har dagen din vært? 

Vi gjør ikke så mye. Lever egentlig ett veldig kjedelig liv 🙂

Og trives godt med det. 


Kristorn blomstrer så fint nå. 

Og brennesle har knupper. Synes den er fin å…


Bringebær. 


Tigeren nyter hvert sekund det ikke er kaldt og snø 😀 Ruller rundt og koser seg i finværet og vinden 🙂 


Også noen som bare sitter ute i hagen og pynter litt opp 🙂 Ønsker meg mange sånne som kan sitte litt rundt om kring. De titter frem bak ett tre eller frem mellom blader og gress…:) 


Da har du fått være med en tur ut på tomta her igjen. Takk for besøket 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin Torsdagskveld. 

Klemmer fra meg <3 
 

6 kommentarer
    1. frodith: Jeg kjeder meg aldri. Men kan tenke meg andre mennesker synes livet mitt og det jeg viser av det virker veldig kjedelig 🙂
      Så når det skjer lite, så blir det lite å putte inn i bloggen 🙂

    2. Flotte bilder, og mye flott i hagen din ja! Her koser også katten seg om sommeren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg