Heldige meg…

Nå blir det farge på det ene hagemøbelsettet igjen 🙂 Ole har skrapet det nesten helt ned og i dag kjøpte vi maling. Det ble blå. Så får vi se hvilken farge de andre møblene får. Kanskje rød. 


Kom plutselig på at butikken er stengt i morgen og at vi trengte melk og brød. Så da gikk Ole over for å handle….Snille han kom hjem med en Lavendel…Det har jeg hatt lyst på lenge, synes den er så fin 🙂 

Så derfor…..Heldige meg….Oppussede hagemøbler og lavendel…:) 

—————————————————

Sånn, da har jeg plantet lavendel og stemor i ei kasse. Det ble litt lite så må kjøpe en lavendel til på Fredag. 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god natt når den kommer til deg 🙂 Her tror jeg den kommer sent som vanlig. Klokka blir fort både 1 og 2 før vi får somla oss i seng. Blir godt å sove lenge i morgen 🙂 

Ta godt vare på deg selv og ta med deg ett minne fra dagen inn i drømmen. Husk du er verdifull og for noen betyr du uendelig mye <3 

Klemmer fra Hanne <3 

11 kommentarer
    1. frodith: Ja når du sier det så er det en gresk blåfarge 🙂 Så ikke det før nå. Jeg er veldig glad i blå.
      Kos deg du å <3

    2. Atle Lundhaug: Uff, det er kjedelig. Håper det ikke er noe viktig som mangler. Heldigvis bare en dag stengt 🙂

      Wasablå heter den…

    3. Det så fint ut! 🙂
      Jeg liker blått hos andre selv om det ikke er MIN farge. Har er oppdrag for en bekjent nå og der har jeg valgt strandfarger som utgangspunkt for paletten. Dempede, blå, grønne og brune toner. Ispedd litt orange for energi og kreativitet.

    4. Er i starten der også (acrylmaling), men det jeg snakket om var fagområdet mitt. Interiør. 🙂
      Han skal pusse opp og møblere en hel leilighet, men hver gang jeg viser ham en møbleringsplan eller kommer med forslag, er svaret “Det ser vi når vi begynner å plassere ting.” ARGGGGGG
      Hva skal han med meg da? Men kunden har jo alltid rett. 😀 😉 😀

    5. Ei_heks: Nei det er litt rart han ikke bare gjør det sjøl når han er sånn. Da får han det som han vil og når han vil 🙂
      Har jobbet mange år i butikk. Og den greia med at kunden alltid har rett, den er litt vanskelig å forstå i blant…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg