Trær, kløver og stemor….

God Søndag 🙂 

Her er det en god dag i dag..En lang og treg morgen, akkurat sånn det skal være på Søndag 🙂 Frokost på verandaen. Vi diskuterte litt om det blåste mye eller lite…Vinden ble med på diskusjonen og ga Ole rett. Plutselig måtte vi ta inn markisa og gå inn 🙂 Vinden er nok ett mannfolk, og de holdt sammen 😀 

Men jeg rakk og spise ferdig da, så er fornøyd med det 🙂 


Tre fine trær i hagen…

Pæretre….Tuja og Bjørk….Ser det kommer litt flere blomster på Pære nå. 

Fikk denne av mor i påska…Liljene er borte, men Stemor blomstrer og ser ut som hun har det veldig bra. 

Kløveren har fått en liten stilk med tre blomster på. Håper på mange fler. 


Ønsker deg en fortsatt fin dag og håper du har det godt 🙂 

Klemmer fra meg <3 

 

9 kommentarer
    1. Mia: Ja det er godt å endelig kunne sitte litt ute. Frokosten smaker mye bedre da 🙂
      Skjønner ikke hvorfor den skulle blande seg inn i en privat samtale…men 😀
      Tusen takk. Kos deg i dag <3

    2. Deilig med lange morgener..jeg bruker to timer i godstolen om morgenen..før jeg kommer igang…Flotte bilder!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er godt. Kan godt våkne tidlig, men blir liggende lenge. Lese litt aviser, facebook og blogger. Så er det opp og gjøre litt.
      Tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg