En liten runde for meg og en lang for sambo..

Hei igjen 🙂 

Vi skulle på butikken i dag og gikk Lågenrunden…Jeg merker ikke at jeg går tur, men Ole synes nok runden er litt lang….Eller tar litt for lang tid med mye venting 🙂 Det blir sånn når man ser så mye smått som må taes bilder av…Kan ikke bare gå forbi, og det holder ikke med ett bilde. 

Nå var det mye vann her…


Gledesfargen min er gul. Det er mange blomster og annet i den fargen. Men jeg liker det best når jeg ser den i noe som ikke er helt vanlig, som ligger på steder det ikke skal ligge. Som denne meisebolleposen 🙂


Samme treet……Er det ikke fint 🙂

Nå har hvitveisen blomstret ferdig og tatt seg en velfortjent ferie 🙂 Om ikke lenge er hele bakken her dekket av liljekonval 🙂

Årets første Flått er plukket 🙂 Den var død og ikke så farlig…Vet ikke hva det er med blodet til kattene her, i hvertfall Tobias sitt. Han må ha antistoffene i blodet. Flåtten biter seg fast, også tørker de ut. Finner ofte bittesmå, tørre som sitter fast. 

Takk for at du ble med på turen vår 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdagskveld. 

Klemmer fra meg <3 

9 kommentarer

Siste innlegg