Ikke for de med fobier :)

Heihei 🙂 

Dette er ikke ett innlegg for de med fobier mot dyr med hus på ryggen og sånne med mange bein 😀 

Tok en tur ut i hagen før mørket snek seg på og fant flere av de fine utendørsdyrene mine 🙂 


Disse har kommet allerede, mange av dem. Må nok ut og plukke i morgen. Bruker ha dem i en melkekartong og strø masse salt på. Vet ikke om det er “humant”, synes litt synd på dem. Er det noen som vet om en annen effektiv måte så si ifra…..Ikke klippe dem i to, det er vondt 🙂 

Disse med hus på er litt søte. Men de spiser salaten min når den kommer opp. Det er ikke noe moro. 

Endelig er syrina på vei. Også står den rett utenfor stuevinduet 🙂 

Måtte bli ett bjørketre i kveld å. Nå er den så fin full av blader og rakler. 

Tigeren lå nesten som forsteinet og stirret inn i sprekken mellom veggen og muren her. Reagerte ikke før jeg sto nesten ved siden av han…Da så han på meg og sa…..nesten….”Det er noe der, jeg hører det så, helt sikkert” 😀 

Tok bilder og var litt redd for hva jeg kulle se da jeg åpnet bildene på pc. Det kunne jo være store lysende øyne, huggtenner…Eller kanskje lange grønne fingre….Ingen som vet med gamle hus…Også er det rett under soverommet…Lytte litt etter lyder i natt tenker…Bare sånn for sikkerhets skyld 😀

Nå håper jeg ingen med fobier har sett på bildene så jeg blir skyld i mareritt i natt 🙂 

Ønsker deg en riktig god natt. Husk å ta med deg ett godt minne fra dagen inn i drømmen…Og hvis du orker så mal litt med penselen din. Mal sjelen din i de mønstrene og fargene du vil..Det som gir deg glede….

Jeg gir deg en  hestehov. Setter den i ett eggeglass ved siden av deg der du er. Håper den vil gi deg lys, varme og glede 🙂 

Klemmer fra meg <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg