Litt gammelt og ett nytt…

Fikk en snap fra sønnen i Oslo i dag, det var det 17 grader varmt. Jeg satt og småfrøys litt og sa at her var det grått og kaldt. Så kommer yngste sønnen hjem og ser på gradestokken…Jammen meg så var det 20,5 varmt både ute og inne 😀 

Så i dag har det visst vært en deilig temperatur og varmt 🙂 

Har ikke tatt bilder, så fant noen jeg tok for lenge siden i stede. 


Barnebarna kaster stein i vannet. Det ble ett fint plaskebilde 🙂


Disse to tok yngste sønnen for noen år siden. Ordentlig fine høstblader.

Jo har ett nytt bilde. Jeg hadde ett anfall i mellomgolvet igjen. Tigeren så jeg la meg også kom han og la seg helt inntil. Vi sov sammen en liten stund 🙂


Dagen har gått med til å gjøre det som trengs. Bare vanne blomster igjen nå, så de blir glade 🙂 Tror de koser seg nå når døra står åpen hele dagen…De slipper den tørre vedovnlufta, og frisk luft blåser rundt mellom bladene..Ser det nesten på dem 🙂 

Gleden i går var at tlf ringte, og det var eldste barnebarnet LS…Det er så koselig at hun er blitt så stor (7 år) at hun ringer selv 🙂 Godt å høre stemmen. Har bestemt meg for å ta en Bergens tur snart, vet ikke helt når ennå. Men det blir ikke lenge til…:) 

Sånn…

Det var litt herfra denne Fredagskvelden 🙂 

Håper du har hatt en fin dag og at du har gjort noe fint for deg selv. Du fortjener det 🙂 Ta vare på deg selv og husk at for noen betyr du veldig mye. 

God tur til deg som skal ut på tur, på en eller annen måte. Samle gode minner. Selv om turen er pga noe trist, så må du prøve se noe godt i det å. Det kan være en sang, en blomst, en reise eller noe annet. Ett lite minne om personen, plassen eller hva det er som gjør det trist. 

Alt er ikke bare vondt…Det kan gjemme seg mye glede og varme inne i sorgen. Ikke glem å lete frem det, og del det med de rundt deg 🙂

Det er lov til å le i alt det triste…..i gråten. 

Klemmer fra Hanne <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg