Varme, pynt og en liten snegle….

God morgen fra meg 🙂 

Det kan regne så mye det vil. Men nå vil jeg ha litt varme, så det går an å sitte ute om dagen 🙂 


Kløveren pynter seg med blomster. De er ikke helt klare ennå til å vise seg fram, men det er ikke lenge til 🙂 


Jasmin er også på vei med blomster, og godlukt 🙂 

Ser litt ut som ett ansikt 🙂 Jeg tror den heter Hagerose eller noe sånt. Snart blomstrer den å 🙂 


Peon kommer fint i år å. Er så glad i fargen den har nå. 

Det er så godt å se at epletreet overlevde vinteren og kommer med masse fine blader og skudd 🙂 

Ett lite besøk på ripsbuska…Så en brunsnegl på verandatrappa, så da er de her allerede. Jeg bryr meg ikke så mye om dem. Tror ikke det går an å bli kvitt dem helt, så de får leve som de vil…Bare de holder seg utendørs 🙂 

Denne står like gul og fin. Tror det var til påske vi kjøpte den….Det er jo lenge siden, og de her bruker dø ganske fort hos meg 🙂 Blomstene bruker visne og bli borte også er det bare masse grønne blader igjen…Stolt av denne som ikke gir seg 😀 

Helg allerede, uka har gått veldig fort. 

Ønsker deg en god Fredag og en fin helg. Ta vare på deg selv og husk….Ikke si eller gjør noe du vil angre på resten av livet 🙂 Det skal ikke så mye til …..


Tragedien i livet er ikke døden, 

men hva vi lar dø inni oss 

mens vi lever…

Klem fra meg <3 
 

4 kommentarer
    1. Campingsnegle kaller jeg de med hus på. Den Peon er fin fra knopp helt til den er borte akkurat som kjempevalmue. Ha en fin dag da 😉

    2. suttung: Det er de jo ja, på camping…Sant, er veldig glad i peon. Tror ikke jeg har sett kjempvalmue. Den må jeg søke på og finne bilde av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg