16. MAI FOR 28 ÅR SIDEN DA….

..lå jeg på fødeavdelingen på AHUS og ventet på at jeg skulle bli mamma for første gang 🙂 

Det gikk fort og greit. Var spent på hvordan dette skulle bli. Ventet og ventet på at det skulle bli skikkelig vondt. Men heldigvis var det ikke så ille 🙂 

Det ble ei jente <3 

Husker graviditeten besto av masse hikking….inne i magen 😀 Holdt på å bli sprø av hikkingen hennes. 

Husker Miami Vice gikk på tv og Don Johnson var så gruelig kjekk. Vi var flere nybakte mammaer som satt og så på tv 🙂 

Dagen etter våknet jeg til korpsmusikk og 17. Mai tog utenfor vinduet, langt der nede. Husker ikke hvilken etg barsel lå i, men det var langt ned. Ikke noe for min ekstreme høydeskrekk. 

16. Mai for 28 år siden var en dag jeg hadde drømt om i mange år og som endelig gikk i oppfyllelse 🙂 

Jeg tenker ikke på at jeg er blitt eldre…

Men når jeg ser at det står “jeg ble mamma for 28 år siden” så er det en stund siden ja 🙂 

Hun har flyttet til Bergen og har gitt meg 2 barnebarn….Ikke for å skryte, men de er verdens fineste jenter 😀

Og Tonje er den aller beste datteren jeg noen gang har hatt 🙂 

Det er litt leit å ikke kunne feire bursdag sammen med henne. Men jeg vet hun stortrives og har venner på besøk, og da er mammahjertet glad 🙂 

GRATULERER MED DAGEN TONJE <3

Takk for at du er du. 

Klemmer fra meg <3 

10 kommentarer

Siste innlegg