HÅRFJERNING…

Når man har ett (eller flere) hår som ikke vil holde seg unna ansiktet og bare MÅ kile og klø. Og når man ikke gidder ta vann i det for at de dumme bøyene på håret skal rette seg og holde håret på plass der det skal være….

Da…

Finner man frem saksene og setter i gang med å fjerne dem 🙂 

Når jeg først begynner så er det litt moro og vanskelig å slutte klippe. Liker den taggesaksa 🙂 

Alltid litt redd for at jeg tar for mye. Men etter en kikk  i spelet så ser jeg det er mye igjen 🙂 Ikke helt rett bak der heller ser jeg. Får få Rune til å rette på det senere, hvis jeg ikke glemmer det. 

Hvis du er friserdame (mann) så er det ikke lov til å se så forferdelig nøye på bildet 😀 

Det var en gang jeg fikk lyst til å klippe meg hos frisør. Mange år siden nå…Da jeg satt i stolen og hun kikket på håret så sa hun……”Du har klippet deg selv”….Ehh,,,joa. 😀 

Men…

Nå er jeg i hvertfall nyklippet til sommeren 😀 

Ha en fortsatt fin Søndag og nyt dagen. 

Klem fra meg <3 

 

6 kommentarer
    1. Så rett du gjør..jeg klipper også meg selv. Tror jeg har vært hos frisør 3 ganger i hele mitt liv, hehe 😉 Ha en flott søndag videre =)

    2. suttung: Huff for en pris. Det er forferdelig. Men som du sier. De skal jo leve de å 🙂 Men jeg tror ikke jeg kommer til å hjelpe dem med det i den nermeste fremtid 🙂

    3. Helene: Farger og klipper selv ja. Det er jo veldig godt å sitte i frisørstolen og bli pjusket i håret..Men det er ikke verdt det når det skal betales etterpå 😀

      Ha en fin kveld 🙂

    4. suttung: Sånn er det, Du får tenke på at det er mye for din skyld også…Hun føler seg fin og du får se hun føler seg fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg