TO SOM BOR I HJERTET MITT.

God Lørdags ettermiddag til deg fra meg 🙂 

Hvordan har dagen din vært så langt? 


Fant ut at jeg kan bruke mine egne bilder når jeg “broderer” på appen Cross stitch. Så da måtte jeg jo prøve det. Fant frem det fineste motivet jeg har på bildene mine og prøvde 🙂 

Jeg har mange motiv med de to her. Lagrer alle snapper jeg får av Bergens fineste jenter <3

Savner dere veldig og gleder meg til å se dere i sommer. 

Jeg har bestilt meg Diamond painting fra Ali express. Det gleder jeg meg til å prøve. Blir litt på samme måte som denne appen. Elsker all sånn småpirk, farger, tall og sortering. Så jeg tror det er noe jeg vil like. Ser ihvertfall gøy ut 🙂 

Nå skal jeg plante litt. Kjøpte basilikum, koriander, rosmarin og timian. De skal få komme i ett litt større hjem med mye mer jord. Tenkte ha de ute på verandaen. Men er usikker på om det er trygt å sette de ut ennå. Tror de får stå på kjøkkenbordet til det er helt sikkert at sommeren er her 🙂 Det kan da ikke være så lenge til. 

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag. Kos deg masse 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

6 kommentarer
    1. annebe: Ikke sant 😀 I mine øyne så finnes det ikke bedre motiv. Det ække så verst så være mormor 🙂

      Lager mat jeg å. Lasagne. Prøver igjen. Forstår ikke, men får det ikke til. Det blir bare suppe uansett hva jeg gjør. Så nå har jeg tatt i med kjøttdeig og håper 3 pk gjør susen i familiepakka (jukser litt med Toro) 🙂

      Kos deg du å og nyt maten. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg