Mangellapp på kroneisen og litt annet smått..

God kveld fra meg 🙂 

Hvordan har dagen din vært? 

Her hos oss har det ikke skjedd så mye. Vi fikk pantet masse flasker vi har spart på en lang stund. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å huske å ta de med på butikken med jevne mellomrom….Det aller beste hadde jo vært å slutte drikke så mye brus. Men det er ikke lett 🙂 

Fikk en gang beskjed av ei jeg pratet med om psyken min (psykolog eller veileder ett sted) om at jeg bare skulle drikke brus hvis det roet meg ned. Og det gjør det. Det er en dårlig uvane, men den gir meg litt fred. Lurer på hva de blander i som ikke står på etiketten 🙂 Det var så mye annet jeg kunne tatt som er farlig sa damen. Så hun mente at brusen var helt grei. Det går litt i perioder kjenner jeg. Når det er mye innvendig stress så drikker jeg mye cola zero. Men når det roer seg så smaker ikke brusen no godt lenger og jeg går over til vann…

Både herren og fruen i huset har sittet med Footner sokker på i kveld. Så om noen dager nå så flasser vi av gammel hud og får myke fine føtter 🙂 Det blir bra. 

Ellers så har vi bare gjort litt småting. Bare det blir sol og varmt så skal jeg prøve den nye gressklipperen. Det gleder jeg meg til 🙂 Den gamle var ikke selvgående så det blir spennende med en som går av seg selv. Også er den nok litt lettere å starte. Så jeg greier det sjøl, uten hjelp fra ett mannfolk 😀 Vil helst greie alt sjøl…Det har nok noe med gener å gjøre…Jeg har fått det av mora mi, også har jeg gitt det videre til mine barn 🙂 Trassige også har vi ett alvorlig problem med å be om hjelp. 


Hadde kjøpt 6 pk kroneis og sønnen skulle ha en. Han tok av papiret og oppdaget at det manglet noe. Kjeksen 🙂 La ut bildet på facebook siden til Henning Olsen og fikk ett bilde i svar fra noen som hadde fått kjeksen vår. Isen deres hadde to 😀 Fikk også en mld fra Henning Olsen om å sende inn ett skjema, så det gjorde jeg…Spent på om vi får en kjeks i posten snart 😀 

Nå gjesper både sambo`n og jeg så da er det vel snart natta her 🙂 Yngste la seg nå og kattene har forsvunnet til hvert sitt sovested…

Ønsker deg en riktig god natt med søte drømmer. Ta med deg ett lite godt minne fra dagen inn i drømmen. Tenk en god tanke. 

Min gode tanke hver kveld er at jeg er så heldig å ha en seng å legge meg i, en pute å hvile hodet på og ei dyne som varmer meg…..Det er LYKKE.

Ja…også har jeg sambo`n ved siden av meg da 😀 

Klemmer fra Hanne <3 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Hele 6 pakker med is… jammen må dere være glad i is! Hvor mange er det i èn pakke?
      Ja ja, de går vel med i løpet av sommeren. Og snart er det 17. mai.
      HENNIG Olsen, mener du vel. Navn bør jo staves riktig (:
      Ha en fin kveld

    2. Line: 😀 😀 Mulig det er noen bokstav og punktumfeil der 😀 En 6 pakning skulle det være.

      Åja, har ikke lagt merke til at det skrives med store bokstaver….
      Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg