Sol og blåsbortdag…..

God morgen 🙂 

Håper du har hatt en fin helg og har sovet godt i natt 🙂 

Helga her her vært som den bruker. Eller denne helga har jeg savnet bil veldig. Det har vært sol og fint vær, da er det kjedelig å ikke kunne dra litt rundt. Tatt med mat og drikke og bare kjørt. Stoppet ved ett vann og spist litt. Trenger ikke gjøre så mye,  bare se litt andre omgivelser 🙂 

Jaja, en dag så snur det vel og det ramler ned en premie eller noe fra en ukjent onkel i Amerika 😀 


I går kveld var Knut så grei i benet at han sa han skulle på skolen i dag, det er en stund siden han var der nå. Det er godt for ett mammahjerte når det ser at barnet føler seg litt bedre <3 

Tenkte jeg skulle gå en tur nå på morran. Gikk ut for å se om det var varm eller kald vind…Brrrr, det var kaldt gitt 🙂 Så da gikk turen ut i blomsterbedet. Det holdt før frokost. En liten tue med søte små rosa blomster måtte være fotomodell. Ikke deres skyld at de ble litt uklare, for de poserte så fint atte 🙂 Fotografen var litt skjelven. 

Det er ikke så mange blomster som har kommet opp ennå. Men denne lille tua har greid det…Noen som vet hva den heter? 

I dag skal jeg kjøpe jord, basilikum, timian, koriander og plante i større potter. Koselig å ha ute på verandaen og bruke når jeg lager mat. Også bruker jeg så salat, det må jeg få gjort i år å. Godt å knaske på utover sommeren 🙂 

Dette var min mandag morgen. Klokka er 9 og jeg ønsker deg en riktig god dag 🙂 

Gi deg selv en liten glede i løpet av dagen…Ett lite minne du kan ta med deg videre. 

Hva gir deg glede? 

Klem fra meg <3 


 

10 kommentarer
    1. Ha en fin dag du også 🙂 Jeg er hos mamma som har kommet hjem fra sykehjemsopphold i 6 uker, første dag hjemme for henne. Så å være med henne er en glede i seg selv 🙂

    2. frodith: Det er nok litt rart å komme hjem igjen, men veldig godt å 🙂 Det er rart med det. Borte bra, men hjemme best.
      Håper det går bra med henne.
      Kos dere og ha en fin dag 🙂

    3. Å være sammen med barnebarna gir meg glede, dra på ferie, på båttur eller bare gå en tur i fint terreng. Mange små gleder igrunnen, bare litt vanskelig å få øye på dem sånn til daglig. Må visst bli flinkere til det …

    4. Marit: Det er gode gleder, de største gledene 🙂
      Ja det er noe å tenke på i hverdagen. Det vi ikke alltid legger merke til.
      Kos deg videre i kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg