Ett år siden i dag…


I dag er det ett år siden jeg var i Bergen og tok mot til meg å spurte Ole om han ville møte oss på Vestkanten (Loddefjord) Vi gikk på folkehøyskole sammen i 83/84 og var veldig gode venner der. Har sett lite til hverandre i årene fra da og til 2016. 

Jeg er ikke god på å møte folk, kjente eller ukjente. Så gruet meg en del. Skulle møte ei annen ei å som vi gikk sammen med på Bjerkely. Heldigvis hadde jeg med barnebarna…De beskyttet meg mot farligheter 😀 

Viste seg at Ole ikke var så farlig. Vi kjøpte is, kjeks og drikke også gikk vi til en lekeplass så jentene fikk leke litt mens vi pratet….

Vi møtte Linda og satt på lekerommet og prata lenge.  Veldig koselig 🙂 

Da vi skulle dra hver til vårt så skjedde det noe og det ble mye tenking. Motet meg opp igjen og sendte en mld og fortalte at jeg ikke fikk han ut av hodet 😀 

20 dager senere så kom han på besøk hit…

og..

Her er  han ennå <3 

Det er 20 dager igjen av angrefrisen på 1 år….Så da gjenstår det å se om han fortsatt bor her etter det 😀


http://lysfest.com/34-ar-siden/
Ole sin blogg..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg