Gressklipper og pai….

Gressklipperen, eller tråen på den gamle røyk i fjor. Så i år måtte vi ha ny. Veldig fint at det finnes noe som heter vårdager og at butikkene har masse tilbud i helga 🙂 Så da ble det nye klipper på oss. Tror ikke det var tilbud på denne, det var den billigste. Lå på nett til samme pris. Men alltid moro med noe nytt 🙂 Nå får gresset forte seg med å vokse så vi får prøvekjørt. 

Ble pai til middag….Ost og skinke…Knut (15) er flink til å lage det 🙂 


Jeg prikka bunnen da, så gjorde litt jeg å…..Og delte opp kokt skinke 😀 

Gikk og la meg litt på sofaen for å høre lydbok mens han klemte ut den andre deigen og forstekte..Jeg tenkte jeg skulle fylle og steke ferdig….

Plutselig hørte jeg..”mamma” også ble det satt en asjett ferdig stekt pai foran meg 🙂 Huff, hadde sovna og sovet fra alt sammen…Godt man har flinke unger som greier seg sjøl uten mammas hjelp 🙂 

Den smakte kjempegodt og alle ble mette i dag å 🙂 

Ha en fortsatt fin kveld. Skal ha meg en paibit til 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

4 kommentarer
    1. En skikkelig klipper må man ha når man har plen, nå er det jo bare veranda på oss etter over 30 år med hage :))Pai er det lenge siden jeg har laget..veldig godt :)) Bra noen passer på ja..hehe… God helg til deg og dine <3

    2. annebe: Det er sikkert en stor overgang fra hage og til veranda. Både godt og litt trist kanskje 🙂
      Ja det er veldig godt. Har ikke lagd deigen sjøl, det er det sønnen som står for 🙂
      God helg til dere også. Nyt sola.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg