En som jobber og ei linselus….

Hei igjen 🙂 

Peon er på vei opp av bakken. Vokser fort nå 🙂 


Satte meg i stolen foran Tigern og fikk ett litt grettent blikk…Jeg tok visst bort sola 🙂 

Rune har vært flink og raket bort nesten alle solsikkefrøene…Fuglene har vært flinke de å og hjulpet til. Var nesten bare skallene igjen 🙂 


Det blir rips i år også 🙂 


Tok ett bilde av ripsbladene…I kamera fikk jeg se ei ekte “linselus”. Måtte lete litt før jeg fant den på bladet. Den var ikke stor, men veldig fin på bildet 🙂 

Pæretreet er snart kledd i blader og blomster…

Au, skulle flytte litt på bordet ute. Og der var det en flis som måtte inn i fingeren min 🙂 

Ha en fortsatt fin kveld og kos deg 🙂 

Klemmer fra meg <3 

6 kommentarer
    1. Mye stilige bilder her, men du, ble litt nysgjerrig angående den gule “linselusen”, har du noen formening om hva det insektet egentlig kalles? Antar at du sikkert hadde skrevet det om du gjorde, men, jeg tar en liten sjanse og spør likevel jeg xD Stilig ihvertfall! ^^

    2. Aylar Von Kuklinski::) Tusen takk 🙂 Nei det vet jeg ikke. Søkte på “gul bladlus” nå, men det kom ikke opp noen bilde som var lik denne. De jeg fant var helt gule uten de prikkene på…Kanskje det ikke er ei lus? Det kan jo være ett eller annet innsekt som ikke er ferdig utviklet ennå. Spennende 🙂 Finner du det ut så si ifra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg