Tidlig oppe…lang dag….

God morgen 🙂 

Har du sovet godt i natt? 

Knut og jeg var oppe 530…Det er noen timer for tidlig 🙂 


Når man venter på taxi kl 615 og den er 10 min forsinket…Da ser man ganske trøtt og sur ut ser jeg her 😀 Var egentlig ikke sur, bare for trøtt til å gidde smile 🙂 


Vi var fremme akkurat kl 7 så Knut kom rett inn. Helt alene på venterommet 🙂 


Ventet litt på taxi igjen 🙂 Er litt kaldt om morran ennå så godt å kunne sitte inne. 

Full fart hjem 🙂 

Det er så fint å se naturen våkne til liv. Ser forskjell fra dag til dag nå når sola skinner..Stor forskjell på trær og gress bare fra Tirsdag da vi kjørte samme vei 🙂 

I dag må vi prøve å få vasket vinduene…Det er ulempen med sola, den viser hvor forferdelig de ser ut når den skinner på dem 🙂 Huff. 

Hva skal du gjøre i dag? 

Ta vare på deg selv og gjør noe morsomt i dag 🙂 

Klem fra meg <3 
 

6 kommentarer
    1. Jeg gjør noe morsomt hver dag nå, med å tenke ut rare bilder til utfordringen min OG spise is. Ellers er det bare topp med fint vær og deilige dager på jobb 🙂

    2. frodith: Ser det på bloggen din at du er flink til å finne på artige ting 🙂 Is, ja det er godt. Kjøpte litt og har i fryseren…Hørte isbilen i dag. Må kjøpe av den neste gang.
      Ha en fortsatt fin kveld..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg