En takk og god natt…

Heihei 🙂

Hvordan har dagen din vært? 

Så en av disse tellerne jeg har på bloggen og fant ut at jeg har hatt en leser langt uti havet i dag 😀 Stakkar…Eller, det er jo koselig for meg…tenker det er en på en ubåt, ett skip eller kanskje en som bare svømmer seg en tur 😀 

Takk til dere alle (og en ekstra stor takk til deg der ute i vannet) for at dere er innom og leser. Og for alle fine kommentarer jeg har fått. Blir så glad for det 🙂 

Like overrasket hver dag over at så mange har vært innom 🙂 


Kan man være glad for lite, 

har man mye å være glad for…

Det er riktig. Tenk på det og sett pris på det du har. Det er ikke alltid det som koster mest penger, som er størst og finest er det som betyr mest. Som gir mening og som gir de største forandringene. 

For meg nå så ligger det en ispinne på bordet. Egentlig bare søppel, men akkurat nå når jeg så på den så ga det glede. Ole (samboeren) gikk på bensinstasjonen og kjøpte is til oss i dag 🙂 Ble glad da jeg fikk isen, og da jeg så pinnen på bordet nå så kjente jeg gleden igjen 🙂 

Det skal ikke så mye til for å kjenne glede i hjertet, hvis man prøver å tenke litt etter og kjenner på følelsene..

Viktig å sette pris på de små tingene også. Vi har så lett for å tenke verdi utifra hvor mye penger ting koster. Vi glemmer at noe en person sier eller gjør kan ha større verdi enn alt annet…

For å greie glede seg ordentlig over livet så må vi greie regne verdi i annet enn penger 🙂 

Den største rikdommen har vi i hjertet og hjernen vår. I form av følelser og minner. Ta godt vare på de og ikke gjem det bort. Selv om vi opplever vonde ting. Så har det sikkert vært gode ting også, blandet med det vonde. Det er ikke lett, men for din egen skyld så håper jeg du greier la det gode få mer plass enn det vonde. Ikke la det vonde få for mye makt. 

Du er verdt så mye mer, enn ett liv i vonde minner og mørke tanker <3

Ønsker deg en god natt med fine drømmer. Ta med deg ett lite godt minne fra dagen inn i drømmen. Og mal litt med penselen og farge sjelen din med de fargene og maleriene du liker. Tenk deg ett fargekart med lyse farger og dypp penselen i de fargene du liker…Velg en og en farge, eller dypp den i flere før du maler….Det tror jeg blir fint 🙂 

Kanskje du har en regnbuesjel 🙂 

Penselen står det om i innlegget 27.3.17

Klemmer fra Hanne <3 

4 kommentarer
    1. Anneli Høiland: Vet ikke om det er bare for pc.. ser den kommer opp under meny på mobilen også….StatCounter heter den.
      Er litt gøy og se hvilke land/steder som er innom bloggen. Selv om punktet de skal være på ikke alltid ser logisk ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg