Goood morgen….

 I går kveld var jeg sååå sikkert på at det skulle bli sol og varme i dag. Gledet meg til å stå opp da jeg våknet. Planla å gå tur og ta masse bilder av grønt gress og blå himmel 😀 

Nåja..

Blir ingen tur i solskinn og det blir litt hvite bilder…Men dagen føles god allikevel. Tror snøværet har gått over til regn så da forsvinner det fort 🙂 

I morgen…..DA blir det sol…helt sikkert 😀 


Tigern er forferdelig skuffet over værgudene og forstår ikke hva de holder på med 😀 Han er ikke imponert over været om dagen. 

SOM TO STIFINNERE PÅ RETT VEI

Vet ikke hvorfor, men disse ordene har surret rundt i hodet mitt i hele går, natt og jammen meg fortsetter de i dag 🙂 Når jeg får sånne ord på hjernen så er det ofte en beskjed til meg. Men nå føler jeg at det kanskje er til noen andre også…Så da skriver jeg dem her. 

Kanskje en av dere som leser får en aha opplevelse av å lese dem 🙂 

Det er en sang av Henning Kvitnes. Jeg kan egentlig mer av sangen. Men nå så er det bare disse som går om og om igjen. 

Hvordan har du det, har du noen planer for helgen? 

Ønsker deg en fortsatt fin dag og håper jeg du greier sette deg litt ned i løpet av dagen og bare være med deg selv 🙂 Samle noen minner og se de små tingene rundt deg. 

Klem fra meg <3 


 

6 kommentarer
    1. Her holder værgudene på å lade opp til helga tror jeg. Det regner og regner … Etter noen strabasiøse timer hos veterinæren skal vi bare slappe av i dag. Men i morra får vi overnattingsbesøk av mine tre barnebarn på 8 år, snart 4 år og minstetulla på 11 måneder. Det blir kos.

    2. frodith: Det har jeg bestemt å så da blir det sånn 😀
      Han er fortsatt ikke fornøyd. Regn i pelsen er like ille som snø 😀

    3. Marit: Uff, veterinær er ikke moro. Håper det går bra med den som har vært der.
      Så koselig. Heldig du 🙂 Jeg har to barnebarn i Bergen…Eldste fyller 7 år i dag, så der har de selskap nå. Skulle gjerne vært der 🙂 Minste er 4 år.
      Kos dere masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg