Øver med nye linser….

Er så glad, nå blir det morsommere å ta bilder 🙂 Tusen takk suttung for tipset om at det finnes linser til mobilen 🙂 Har prøvd litt på blomster inne her nå og det ser bra ut synes jeg 🙂 

Men det er ikke lett å ta bilder når man svaier som på en båt i høye bølger 😀 

Må nok øve på å holde hendene i ro å…..Og kroppen 😀 



Ut en tur i morgen og prøve linsene der å. Orker ikke i dag…Overgangsalderen er ett gøyalt stadie i livet 😀 Har ingen plager med det egentlig. Men når kroppen bestemmer seg for å plutselig gi ett tilbakeblitt på ungdommen, da blir jeg sur 🙂 Har vært ferdig med den lenge, å da syntes jeg det er dårlig gjort å plutselig pakke meg inn i ett vakum med surhet,trøtthet og ubehagelig mage…..Skjønner jo hvorfor ene blogginnlegget ble om irriterende nyheter da. Og hvorfor de rundt meg er blææ 😀 

Jaja…..Det varer heldigvis ikke så lenge…så i morgen er jeg nok “normal” igjen 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 

Klem fra meg <3 

 

12 kommentarer
    1. Moro å ha “utstyret i orden” når man tar bilder… fine blomsterbilder de over her…var de med den nye linsa ? Satser på du er blid og fornøyd i morgen da..hehe….

    2. Det var moro å se nå er det bare å trene for det krever litt øvelse 🙂 det gjelder å ikke skjelve. Jeg prøver unngå zoome med makrolinsa for da blir det ofte defust. Flytt heller linsa næemere motive. Lykke til

    3. suttung: 🙂 Prøvde zoom bare for å se. Regnet med at det ikke ble bra og det ble det ikke 🙂 Blir moro å prøve den ordentlig ute. Takk 🙂

    4. Så utrulig flotte bilder du har fått med det nye utstyret =) Ha ei riktig god natt – og krysser finger & tær for en bedre morgendag =D

    5. Helene: Ja det ble veldig bra 🙂 Må bare lære meg å bruke de ordentlig. Sliter med å sikte inn motivet jeg skal ta bilde av 😀

      Ha ei god natt du å…Føler meg bedre nå så i morgen tror jeg det er som normalt igjen _)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg