Litt vinter på morran…

Hei og god ettermiddag 🙂 

Hvordan har dagen din vært så langt? 

Vi har vaska opp….og det var det 😀 

Så på facebook før jeg sto opp at det snødde flere steder. Er veldig glad jeg bor her jeg bor. Det hadde kommet mye mindre her enn andre steder 🙂 Bare ett koselig siste farvel og på gjensyn fra Kong Vinter…


Det forsvant fort og nå er det helt bart igjen 🙂 

Noe å tenke på hvis det er noe vi har lyst til eller må gjøre…

Hva om jeg faller? 

Ja, men kjære,

Hva hvis du flyr? 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 

Takker alle som er innom her og leser og for alle fine kommentarer <3 

Og takk til alle dere som skriver blogger. Det er mange interessante og fine å lese 🙂 

Klem fra meg <3 
 

7 kommentarer
    1. Her kom det vel noe slikt som på bildene dine.. så jeg har ikke brukt bilen med sommerdekk i dag.. men det er borte på veiene nå da..
      Veldig fine de orda… man må jobbe med å snu tankegangen litt noen ganger… Fin dag videre til deg <3

    2. annebe: Det var smart 🙂 Jeg forstår ikke hvorfor folk mener snø kommer så brått på. Og ihvertfall nå. Vi ble jo advart mot det i alle medier i går.

      Ja de er noe å tenke på 🙂 Ha en fortsatt fin dag <3

    3. ..jaja..har du vaska opp,har du i alle fall gjort mer fornuftig i heimen så det jeg har gjort etter at jeg kom hjem..har laga middag – men tallerkenene står enda..har oppvaskmaskin, men har ikke gidda å stabla dem dit engang, hehe =D
      Ha en fin kveld videre =)

    4. Helene: Noen dager ønsker jeg meg oppvaskmaskin. Men som regel så er det nesten litt meditasjon å vaske for hånd. Går litt inn i min egen verden 🙂

      Tallerknene sto vel trygt der de sto tenker jeg…da er det ikke noe hast med å rydde dem bort 😀

      Sove godt og drømme søtt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg