Jeg har mye litt av hvert..det ble det i dag å…

God Søndag 🙂

Hvordan har dagen din vært så langt? 

Når du akkurat har våknet og det ringer i tlf. Du ser (barnebarnets navn klokke) på skjermen…Det tar en liten stund før du skjønner hva det er og hvem som ringer…Barnebarnet fikk ei sånn klokke for en stund siden. For en LYKKE å høre stemmen når jeg tok tlf <3 Er så glad for at jeg lever i en tid der det er funnet opp masse sånne duppedingser som gjør avstandene i verden så mye kortere 🙂 Bergen er jo ikke så innmari langt ute i verden. Selv om det kan føles sånn 😀 

Er helt sikker på at det danser småfolk innimellom trærne og Hvitveisen her..Våren kom og sola smeltet snøen som lå over..Småfolket titter frem, strekker seg mot lyset og ler….Hvis du setter deg ned og lukker øynene, så kan du høre trillende latter og felespill. Små føtter som danser og noen som hysjer fordi det er folk i nærheten 🙂 


Tobias hadde vært ute. Kom opp på fanget mitt litt og fortalte at det var surt ute 🙂 Så gikk han over pc og la seg på teppet sitt i hjørnet ved siden av meg <3 Måtte posere litt før han krøllet seg sammen. 

Tobias og jeg ønsker deg en fortsatt fin Søndag 🙂 

Ta vare på deg selv og kos deg. 

Klem fra meg <3 
 

10 kommentarer

Siste innlegg