Lykke…en humle i vinduet…

Jeej, i dag fikk vi besøk av den første humla i år. Håper på mange flere. Selv om jeg synes synd på dem der de stanger om og om igjen i vinduet. Åpnet opp etter å ha tatt en masse bilder…For det var jo viktigere enn å “redde” humla 😀 

Men da gadd den ikke mer og fløy tilbake ut verandadøra der den kom inn 🙂 

Ble litt dårlige bilder med mobilen, men man ser da hva det er. 


Nå er sommeren snart her 🙂 

Insektene kommer summende, bzzzzende og stikkende….det er LYKKE det. 

God vår og god sommer til alt levende både planter, dyr og mennesker 🙂 

Klem fra meg <3 

 

10 kommentarer
    1. Doc og Dask: Åh, tusen takk 🙂 Det var fint å høre.
      Ja våren kom inn døra her i sta, det ga godfølelse det 🙂

      Hvordan får det med ryggen?

    2. Joda, det går greit nok med ryggen til gubben, han har fått såpass med smertestillende at han sover mye.
      Hmm, skjønner ikke helt dette på kommentarer. Når eg får svar på kommentarer er det ikke alltid eg får varsler, så eg må selv gå innom alle kommentarene og se om noen har svart.. Nå er jo dette nytt for meg, så eg finner det vel ut 🙂

    3. Anonym: Det er bra 🙂 Godt det finnes piller mot det.

      Hos meg blir det grønt på rundingene overst med en og to snakkebobler. Kanskje du må logge av og på igjen. Det hender hjelper hvis noe ikke virker som det skal 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg