Blir litt ødelagt av å sove lenge…

Hei, hvordan har du hatt det i dag? 

Her har dagen vært gruelig kald. Det er ulempen med fridager og at man er våken forlenge og sover lenge. Det blir riktig antall timer som ellers. Men de blir forskyvd 1 time eller 3 🙂 

Våkna kl 930 og lå til ca 1030…Mye å gjøre før jeg kommer meg ut av senga….Lese aviser, skrolle gjennom facebook og instagram og spille litt…Når det er gjort så er begge øynene våkne og jeg er klar til å stå opp 🙂  

En litt æsj dag. Litt sur og lei….Har ikke mensen lenger men det er fullt mulig å skylde på PMS allikevel…Symptomene blir ikke borte så lett.. Samme som ammetåka, den kan vare i mange mange år 😀 


Hadde en forferdelig innvendig frost i dag. Rista og skalv og var iskald…Da var det godt med litt lys, kjeks og varm te 🙂 Kose seg er viktig når man føler seg litt sånn PMSete 😀 

Lyset var litt dumt og brant bare rett ned. Ole fant ut at vi kunne sette ett telys i, og det ble veldig fint…Kubbelyset ble til en hjemmelaget lysestake 🙂 

Middagen var rester fra helga. Lammelår, kalvestek og stekte poteter. Også var det igjen litt av tomatsalaten og to sauser…Sånne middager liker jeg. de lager seg selv og jeg slipper gjøre nesten noen ting 😀 

Kjenner PMS har gått litt over og jeg er blidere. Det er jo godt for jeg har lært at man aldri skal gå til sengs sur og kranglete 🙂 I morgen er det skole igjen. Knut og jeg må tidlig opp så det bør ikke bli for sent i kveld før vi sover. Det er litt godt når hverdagen kommer tilbake og rutinene kommer i gang igjen. Det sklir litt for fort ut når det er fri. 

Nå sier jeg natta og takk for at du leste 🙂 

Sove godt og drømme søtt. Ta med deg ett lite minne fra påska inn i drømmen. 

Klemmer fra Hanne <3 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg