Sola kom og sa hadet…


Sola kom innom for å si hadet før den forsvant ned bak fjellet på andre siden av Lågen 🙂 Det var så koselig atte. 

Hvordan har dagen din vært? 

I dag har hagen vært full av gulspurv, gråspurv og pilfink. Tror de er kommet for å rydde opp alle solsikkene etter vinteren 🙂 Stakkar gulspurven har ikke vært med på å søple. Men den plukker allikevel 🙂 Det kokte på bakken under pæretreet. 

Nå har Rune satt skum som ble på safta da han blandet med vann, i halsen…hostet og hostet og mente han hadde….Slapp hals syndrom. 

Ole har vondt i underarmen og mener han har…..Aua i armen syndrom…..

Og de er visstnok IKKE hypokondrianere sa Ole 😀 

Artig å bo med de to 😀

Kommer ikke opp noe på de syndromene når jeg søker på dem. Så lurer litt på om jeg må ringe 911 her 😀 

Det er i hvertfall latter i huset her igjen, og det er godt….:) 

Også er det så rart. Jeg kan sitte på stua eller være rundt i huset her flere gange i løpet av dagen uten å synge eller nynne. Men når jeg er på kjøkkenet…Da begynner jeg med med en gang. Jeg tror det er ei dame som bodde her før i tiden som er med meg der. Hun hjelper meg med å lage mat, spesiellt å krydre. Og jeg tror hun gikk og nynnet/sang da hun holdt på med matlaging 🙂 Det er så koselig. Føler hun står ved siden av meg og passer på at jeg ikke krydrer for lite eller for mye..Maten smaker nesten alltid godt, hun er ei veldig god kokke 🙂 

Spøkelser er fine de 🙂 

Tror du på dem? 

Nå må du ha en fortsatt fin kveld og en god natt når den tid kommer. Ta med deg ett lite godt minne inn i drømmen. Takk for at du har lest det jeg skriver 🙂 Veldig glad for det. 

Klemmer fra Hanne <3 


 

2 kommentarer
    1. Godt den damen som er med deg er så beroligende, det var ikke hun som var med deg i Hoff, hun gjorde deg syk. Ja jeg tror på disse følelsene dine, spennende <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg