Ta deg tid til å se….

God dag til deg 🙂 

Det ble ettermiddag før jeg kom i gang i dag å. Vi er veldig flinke til å ligge lenge og ta vare på fridagene når det er ferie..Selv om vi på en måte har ferie hele året siden vi ikke har jobb 🙂 

Men…

Ferie er ferie…og da skal man slappe av 😀 


Se så fine spirer karsen har allerede. De første tittet frem i går 🙂 

Spede spira lyt få stå…

Denne satt ved utgangsdøra i går 🙂 


Væææær så sniiiill å slipp meg iiinn 😀 

Tobias så oss på kjøkkenet og jeg følte blikket i ryggen da jeg smurte frokosten 🙂 Ække no moro ute når det er kaldt og grått. 

Takk for at du kikket inn og ha en fortsatt fin dag i dag. Se godt rundt deg når du er ute og se om du ser noen små spirer som strekker seg mot lyset. Tenk på at du har en spire inni deg også som strekker seg etter de gode tankene du tenker i løpet av dagen. De gir lys og næring til spiren så den vokser og gir god energi til deg 🙂 

Husk også å gi noen ett hei og ett smil i dag 🙂 

Klem fra meg <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg