Dagen ble bra og litt vondt på slutten…

Hei du 🙂 

Hvordan har du hatt det i dag? 

Her her det vært fullt hus, og jeg overlevde 😀 

Det ble veldig koselig, det er alltid det. Bare jeg som lager det så farlig før det skjer. Våknet kl 6 og kom plutselig på at jeg har jo sett ene ukjente før en gang. I bursdagen til mor for 3 år siden. Så han var ikke helt ny. Han andre nye var ikke noe farlig han heller 😀 

Jeg rakk å bake kake før de kom å. Flere år siden jeg bakte sjokoladekake. Er fornøyd med at den ble så bra som den ble 🙂 


Det var kaldt og regn så det ble ikke grilling. Men maten smakte like godt stekt i panna og i ovnen. 


En hadde bestemt seg for at var grillene satt ut og det var planlagt så skulle det grilles 🙂 

Dagen ble god, men med to angstanfall på slutten. Ett nederst i magen og ett i mellomgolvet. Magen gikk fort over etter en tur på do. Men det andre satt i en stund. Ble litt kort avskjed fordi jeg måtte gå og legge meg på senga. Bruker alltid følge ut til bilene, men i dag greide jeg ikke. 

La meg på senga og Rune masserte og banket meg i ryggen. Men det hjalp ikke. Så kom Ole og Varg. Ole satte seg ved siden av meg og strøk meg over ryggen i ett mønster. Det hjalp nesten med en gang. Ole fant ut at han bor veldig trygt her, jeg trenger han for å komme meg gjennom angstanfallene 😀 

Varg var heller ikke farlig. Så disse anfallene var bare tull å få 🙂 Håper kroppen skjønner det og husker at dette her er bare unødvendig. 

Tusen takk for besøket alle sammen, det var kjempekoselig og jeg håper dere kommer tilbake en gang i sommer <3 

Nå har Ole funnet frem Diamanten spillet her så vi blir visst litt opptatt en stund fremover 🙂 

Ønsker deg en fortsatt god kveld videre. Ta vare på deg selv. 

Klem fra meg <3 


 

10 kommentarer
    1. Jeg kommenterte forrige innlegg g skal ikke gjenta det her. Jeg skjønte du ikke hadde det bra før vi reiste. Takk og lov for at du har Ole hos deg. Håper det er bedre med deg nå. Ja vi kommer gjerne igjen i sommer vet du <3

    2. Anonym: Svarer på begge kommentarene her 🙂 Litt usikker på hvem du er av de som var her, men tror jeg vet 🙂
      Nei jeg hadde det ikke godt på slutten. Det var ikke fordi dere var her. Men en kombinasjon av stresset i går og rett før dere kom. Og at det kom en til når dere dro.
      Takk for at du sier en ikke skulle tro jeg har problemer. Både positivt og negativt at det skjules så godt 🙂
      Nå er det bedre ja. Bare veldig trøtt. Men det går over når klokka blir så mye at det går an å legge seg 🙂

      Dere er alle velkommen igjen når dere vil <3
      Klemmer. Hilse.

    3. Det var bra du kom deg gjennom det… Og godt at du fant ut at Varg ikke er farlig 😉
      Bra skrevet og tusen takk til alle besøkende 😉

    4. Nora Piscopo: Ja det er godt med grillmat. Gleder meg til det blir varmt og vi kan gjøre det ute 🙂

      Ha en fin kveld du å 🙂

    5. Ikke godt å slite med angst..men utrulig bra at du ser tingene selv i etterkant – at det slettes ikke er så farlig som man vil ha det til..men det er “skit-skummelt” mens det står på. Tommelen opp for deg, som tross alt klarte deg veldig bra =D

    6. Helene: Hei 🙂 Jeg har brukt mange år på å forstå hva det var som skjedde i kroppen. Har hatt disse plagene så lenge jeg kan huske. Men forsto først i 2015 hva det kom av. Vært hos flere leger.
      Det har hjulpet veldig på hvor fort det går over å vite hva det er og si det høyt 🙂 Og ja, det er forferdelig skummelt.
      Tusen takk skal du ha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg