Kreativiteten blomstret i dag…Litt i hvertfall…

Joa, i dag her jeg savnet å ha små barn i huset. Er koselig å lage ting, men enda koseligere med barn/barnebarn 🙂 

Fikk se de hadde karsefrø på Spar og fikk lyst til å så det igjen. Mange år siden sist. Det var vel da Knut gikk på barneskolen en gang. Nå begynner han snart i 10 🙂 

Gleder meg til å se de første spirene. 


Også fikk jeg lyst på gule lys. Men er ikke så glad i disse skumle her. Og kubbelysene syntes jeg var litt for dyre. Derfor kjøpte jeg en pakke med disse til 19 kr. 


Smeltet de i vannbad og …..

lagde ett kubbelys selv 🙂 Enkelt og mye billigere enn å kjøpe ferdig. Også hadde jeg noe å gjøre den tiden det tok å smelte. Artig. Dette her jeg heller ikke gjort på mange år. Må nok bli flinkere til å holde på med litt hobby greier. Det er kjempegøy å se resultatet av det man har gjort. 

Sånn….Det var min ettermiddag. Nå er det blitt kvelden og i morgen kommer det huset fullt av folk her. Bare familie, men nok til å stresse meg 🙂 Prøver finne ordene til å skrive om det litt senere. Mange ord som kommer, men de kommer litt hulter i bulter ennå 🙂 

Også vil jeg jo ikke skremme familie, venner og bekjente fra å noen gang komme på besøk igjen 🙂 

Ha en fortsatt fin kveld og kos deg. 

Klem fra meg <3 
 

9 kommentarer
    1. kreativemeeg: Takk du 🙂 Det er jo ikke så vanskelig akkurat det. Liker veldig godt alt småplukk, men finner ikke alltid motivasjonen. Håper den kommer mer og mer fremover 🙂

    2. Karse hadde jeg glemt, får se om jeg kjøper på lørdag… :)) Så artig med selvlagde lys da :)) Håper familiebesøket blir hyggelig og at du bare kan kose deg :))

    3. annebe: Vil man se resultater fort så er karse tingen å så 🙂
      Besøket blir alltid veldig koselig. Bare alt i meg som stritter i mot og sier det er farlig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg