En litt barnslig dag i dag…

Hei og god ettermiddag 🙂 

Dagen i dag startet med at Tigern merket jeg våknet og kom og ba om å få komme ut…Det er ikke bare det at han ber om det. Han sitter ved siden av senga og virkelig jamrer seg 😀 Gir seg ikke før en av oss har stått opp og åpnet døra ut. 


Venter på apoteket. Fylle opp lageret med smertestillende og allergimedisiner

En gul gledeshilsen til deg fra meg og litt fra Spar….bilde fra blomsterdisken deres..Litt 17 mai følelse å med de små norske flaggene innimellom 🙂 

Hjemme igjen med posen full av greie ting å ha i hus når våren er her og det klør både her og der 🙂 

Halve dagen er gått allerede. 

I dag føler jeg meg litt barnslig 😀 Kjøpte bomull og karsefrø, har ikke barn som sår lenger så da må jeg gjøre det selv 🙂 Og youtube spiller barnesanger….Akkurat nå “Fantorangen synger” 😀 

Nå skal jeg fortsette dagen. Det går ikke fort, men det blir gjort…..etterhvert 🙂 Er veldig fornøyd med det. 

Hva har du gjort i dag? 

Ikke stress med det du skulle gjort. Men vær stolt og glad over det du har fått gjort 🙂 

Tror det er en viktig tanke ha. 

Ta vare på deg selv og gjør noe du har lyst til å gjøre å, ikke bare det du må.

Klem fra meg <3  

To som har skjønt hva ferie er til 


Tigern 
Tobias 


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg