Hei du……


Kom bare innom for å fortelle deg det 🙂 

Nyt dagen i dag. Hvis den er litt grå og trist så prøv å finne noe som gir deg glede. Trenger ikke være store greia 🙂 

Her er steika til middagen akkurat ferdig stekt og tatt ut av ovnen. Eldste sønnen skal dra hjem igjen i dag allerede. Dumt når ungene blir voksne og får jobber og sånt 🙂 

Prøver å tenke ut hva vi trenger på butikken. Er litt for mye impulshandlere vi, så når det blir noen dager stengt så har vi lett for å glemme noe. Viktigste er brød og litt pålegg. Middagen har vi i fryseren. Det er bare det å huske ta det opp 🙂 

Vi må skjerpe oss 😀 

Ønsker deg en fortsatt fin Tirsdag. Gjør noe du har lyst til å gjøre, i tillegg til det du må gjøre. 

Klemmer fra meg <3 
 

6 kommentarer
    1. Små koselige øyeblikk er viktig å ta vare på ! Har kost meg med havregrøt nå jeg..hehe.. smakte bra !
      Må handle litt i morgen , men har blitt mye flinkere med åra til å ikke handle inn så mye… grenser for hvor mye en får spist selv om det er høytid :)) Ha en fin dag videre du også <3

    2. suttung: Det er bra 🙂 Er litt kald vind her i dag. Men døra står åpen 🙂
      Hadde ikke starta så tidlig med middag jeg heller hvis sønnen ikke skulle reise. Jeg er egentlig veldig treg med å komme i gang med det 🙂

      Kos dere videre og nyt middagen når dere kommer så langt 🙂

    3. annebe: Havregrøt er veldig godt 🙂

      Ja jeg prøver å ikke overhandle. Det går en del brød og pålegg. Også er jeg ikke noe flink til å bake gjærdeig så brødet må jeg passe på å ha i fryseren 🙂
      Vi spiser nesten det samme i høytider som vi gjør ellers i året, så det er ikke så stor forskjell på handlinga.
      Jeg har litt lett for å tenke at “det kjøper vi i morgen” hvis det er lite av noe..Men så plutselig så er det ikke åpent i morgen. Da har vi vært tomme for forskjellig noen dager:)

      Ha en fin dag du å 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg