Redd..

Hører på nyheter om Syria, USA, Russland og resten av verden…

Det er vondt å se alle menneskene som ble rammet av kjemisk bombing i Syria. Grusom handling mot uskyldige.Det er vondt å se på alt annet som skjer med uskyldige i verden. Terror og kriger.  

Jeg forstår at noe må gjøres.  

 Jeg forstår….

Er enig i at verden må gjøre noe…

Men…

Er ikke så sikker på at det er riktig at USA gjorde det.

At de gjorde det nå.

Kjenner jeg blir redd…

Hva skjer videre nå? 

Hva kommer Russland til å gjøre?

Hva kommer terrorgrupper til å gjøre?  

Liker det ikke. Liker ikke at Norge går ut og støtter nattens bombing. 

Redd for at kald krig skal bli varm. 

Redd for at Norge skal havne midt i. 

Fremtiden er forferdelig utrygg og skremmende. 

Det er ikke noe jeg går og er redd for. Men tanken kommer når jeg åpner en avis og ser hva som skjer. 

De sier det ikke kommer til å komme noen millitær reaksjon fra Russland mot USA..

De vet hvor store konsekvenser det får. 

Men kan de være helt sikre på det. De er bare mennesker i Russlands styre å. Når USA kan så kan Russland….og alle andre land. 

I mitt hode er det bedre å forberede seg på det verste enn å alltid tro det beste om alt. 

Jeg håper de som styrer er fornuftige og tenker mye før de gjør noe mer. 

Jeg håper  Erna, regjeringen og kongen er fornuftige og tenker før de blir med USA på det de har startet.

Jeg håper….

Men tror jeg det, det er jeg litt mer usikker på. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg