Måtte en tur på Kiwi i kveld…

Hei du, hvordan har du hatt det i dag 🙂 

Her har dagen vært litt kald på morran og dagen, men i ettermiddag blei det såpass sol at det gikk an å ha verandadøra åpen en stund. 

Knut ville ha med Litago på skolen i morgen, så da gikk vi på Kiwi for å kjøpe det. Det er passe langt og ingen opp eller ned bakker, så han kunne være med han å. 

Koselig å gå kveldstur når man er flere. Hadde aldri turt gå alene. Misunner og beundrer dere som tør det 🙂 

Jeg er ikke redd for mørket, men for hvem som kan skjule seg i mørket. 


Månen ble blå bak skyene.


Ole var med han å, ble bare ett skyggebilde av han 🙂

Takk for turen, det var friskt ute nå. God luft 🙂 Blei akkurat passe kald på snuta 😀

Har vært flink å  fått gjort litt i dag. Bare enkle ting, men det måtte gjøres. Også klippet jeg håret. Er så glad i frisørsaksene mine. Jeg er så mye billigere enn en utdanna frisør 😀 Klipper og farger sjøl…Men tror ikke jeg tør gå til en ordentlig frisør igjen…

En gang jeg var der spurte damen….”har du klippet deg selv”…..Eh, nja….Kunne jo ikke nekte..Er nesten sikker på at hun så det på håret 😀 

Så lenge unge og gubbe sier det er greit…så er det det 🙂 

Ellers så har jeg ikke så mye å si i kveld tror jeg. Ikke noe har irritert meg og ikke noe har skremt meg….Det er godt for dere det så slipper dere bli plaget med det 🙂 

Men i morgen….da er en ny dag…og da kan alt skje. Helg er det attpåtil..og påske 🙂 Nesten ett kinderegg..Ny dag/helg/påske..det blir bra 😀 

Så nå får jeg si natta. 

Sove godt og drømme søtt. Ta med deg ett godt minne fra dagen inn i drømmen. Og mal litt med penselen hvis du orker. Husk at inni deg er ett frø. En liten spire som venter på at du skal la den vokse. Slipp inn en god tanke som lyser i blant, slipp inn en god følelse som gjødsler i blant. Etterhvert blir det en fin blomst.

Hvilken bestemmer du 🙂 

Så lenge du gir den lys og gjødsel så vil den blomstre, hvis mørke tanker og følelser tar over en periode så lukker den seg og venter til du husker på den igjen og gir den lys og gjødsel. 

Den kommer aldri til å visne. Den bare hviler i perioder for så å gi deg glede og varme når du er klar for det 🙂 

Ta godt vare på deg selv. 

Klem fra Hanne <3 

3 kommentarer
    1. Nora Piscopo: Ja det er godt. Trenger ikke gå så langt….Og veldig glad det er kort vei til butikken når vi ikke har bil 🙂

      Ha en fin dag i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg