Sånt som jeg liker men andre ikke liker så godt…

Kjenner at i dag som er grå og kald, da gleder jeg meg veldig til å høre insekter summe og se småkryp kravle omkring 🙂 For meg er det sommer…lykke..

Kjenne sola varme og lytte til alle sommerlydene som er rundt meg. 

Dette er gamle bilder jeg har tatt. 


Liker kjenne de går på huden. En gang gikk det en flue over armen min…Og den var grusomt kald på beina 😀 

Ekornet er en nydelig liten fyr. Er ikke her om sommeren. Men måtte ta den med allikevel. Ikke er den så liten heller 😀 



Duer er fine fugler. Kan bli litt mange rund hvis man hiver til en som er der en liten bollebit. Svusj så er det haugevis 😀 

Skjæra trenger også mat. Deler med småfuglene. 


Denne satt på grava til Bolla (katt som døde i fjor) Satt helt rolig og jeg fikk ta på den. Lukket vingene og jeg fikk stryke fingeren forsiktig langs kanten på vingene. Og ta mange bilder 🙂 Dette er noen dager etter begravelsen. Den dagen vi begravde så….akkurat i det vi hadde lagt han ned i hullet og skulle fylle igjen så kom det en hvit sommerfugl flygende. For meg så det ut som den kom opp av hullet. Den fløy en runde hos oss før den fløy videre 🙂 

Ett tegn på at han var der da og at han fortsatt er hos oss……tenker jeg 🙂 


Denne her var fin. Har bilde av en annen å som har flere farger, men det fant jeg ikke igjen. 


En måke hilste på Knut og meg utenfor Riksen  🙂 

En gang må jeg komme meg til reptilparken og “kose” med en slange og tarantella 😀

Rotter og øgler 🙂 

Der kom jeg på ett ønske jeg har som er bare for meg selv…En dag sammen med alle sånne kjæledyr 😀 

Ha en fortsatt fin dag og nyt den der du er 🙂 

Nå skal vi spise lapper. Knut kom fra skolen og sa han skulle steke, så da gjorde han det 🙂

Heldige oss. 


Testa form kjøpt på Ali express. 


Sånn da sier jeg

Klem fra meg <3 
 

 

5 kommentarer
    1. suttung: 😀 😀 Nei det har jeg ikke du….Men hvis jeg går ut i garasjen så finner jeg sikkert ett jeg kan ta bilde av…..:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg